fredag 22 januari 2010

Det traskar på...

Vardagen rullar på, plötsligt har ännu en vecka gått. Det har varit mycket på jobbet, från en extremt lugn period kastades vi in i en extremt fullbokad period denna veckan. Har inte orkat så mycket på kvällarna, men tränat det har jag! Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt men lika glad är visst inte min vänstra axel. Jag opererade den högra 2001, den vänstra var rätt ok då men jag märker nu när jag börjar träna lite oftare så vill den inte. Så det verkar som jag ska ställa in lördagsmorgonens bokade pass :-(

Annars så har vi 8-årskalas imorgon för dottern. Tänk att hon redan är 8, jag minns ju mitt eget 8-årskalas. Inte vad jag fick för presenter eller så men vad jag hade på mig: en ljusblå silkespolo, en ljusbeige manchesterkjol och en superfint halsband i form av en medaljong med ett hästhuvud mot mörkblå bakgrund. Jag trodde att silkespolon helt försvann ut ur historien (saknad av ingen) där i slutet av 70-talet men nu när jag googlade dök denna upp (bilden lånad från Aqua Collection)


Inga kommentarer: