fredag 26 februari 2010

Garn och te


Idag kom paketet med garn och te från bytet och jag blev så glad att jag blev alldeles varm i magen när jag kikade ner i påsen: en Zauberball i blått och Drops Delight i rosa!!! Och Roiboos te!! Och ett jättefint kort, tusen tack Annelie, du träffade mitt i prick! Nu måste jag fundera på vad jag ska göra med det garnet.... Vilken tur att jag är ledig några dagar nu :)
Är det inte härligt förresten, att man blir så glad av garn! Billig terapi. Det kanske är något med att det faktiskt inte är klart, att man kan drömma om och planera vad det skulle kunna bli av garnet. För det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig men det vet man inte innan man börjat.

1 kommentar:

Annelie sa...

Vad kul att du tyckte om paketet! Precis vad jag hoppades men man vet ju aldrig. Ha det gott!