lördag 31 juli 2010

Lördag hos mig

Jobbat en vecka nu, det har varit extremt svårt att komma ur sängen på morgonen... Men idag var det sovmorgon igen!
Jag har bakat bullar idag, barnen har sålt fika på gården (jajamänsan, klart barnen ska lära sig tjäna egna pengar!), maken har tränat. Jag skulle också göra det men gjorde illa knäet igår, bildörren blåste mot benet och det gjorde ont. Jag tror inte det är något allvarligt men varken springa, gå eller cykla funkar. Med 2 veckor kvar till Midnattsloppet! Jag har tränat halvbra i sommar, har inte varit riktigt motiverad. Värmen gjorde så det blev omöjligt att springa några veckor också.


Ishbel är back on track nu. Och koftan har en halv ärm. Det är lite knöligt att sticka ärmarna på strumpstickor när resten av koftan följer med.

Inga kommentarer: