torsdag 23 september 2010

Nu sjukskriver jag mig!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från Istanbul men insåg att kameran med bilderna är i Tyskland. Så det blir inga bilder därifrån idag.

Jag har varit förkyld sedan i söndags, men jobbat ändå. Eftersom prat är en stor del av mitt jobb har det bara blivit sämre och sämre med röst och luftrör under veckan så imorgon är det jag som stannar hemma och kurerar mig. Min mamma har varit här en vecka och tur var det, vet inte hur jag hade orkat annars (maken är tillsammans med kameran i Tyskland). Kanske hinner jag sticka några varv imorgon, det har varit dåligt med det sista veckorna. Det skulle vara kul att få klart Tea leaves koftan nu när det är läge att använda den ;-)

1 kommentar:

Smycka sa...

Tack så jättemycket för den fina stickpåsen,garnet och de små formarna! Hoppas även att du kryar på dig! Ulrica =o)