söndag 14 november 2010

Mixat&Matchat

Jag hämtade mitt paket från min bytesvän Madeleine i Mixa&Matcha bytet igår! Vad roligt att se hur hon uppfattat mig! I paketet fanns 4 nystan härligt garn, en chokladkaka (redan slut), 3 blå helt fantastiska knappar (nu måste jag sticka en kofta till knapparna), Knit-pro stickor, lite scrapbookingpapper och mönster på en vacker sjal jag absolut måste göra. Tusen tack!

Livet annars då... jag är i trötthetsdimman igen. Det har varit mycket på jobbet sista veckorna och jag har hamnat i en dålig spiral där jag inte tränar och kompenserar det med att äta extra mycket sötsaker och sånt. Inte blir jag piggare av det.
Förhoppningsvis lugnar det ner sig på jobbet så energin återvänder till mitt tunga huvud! Vissa helger är fyllda av logistik-pussel, särskilt på söndagarna, och inte så vilsamma. Den här söndagen var en sådan. Men igår träffade jag tre fina vänner och det gav massor av energi och jag mådde så bra. Vänner är bra!

Inga kommentarer: