torsdag 9 december 2010

En award!


Tack snälla Handarbetskorgen för awarden! Nu ska vi se... 3 ord om mig själv (jag har också frågat min man för det är så svårt att beskriva sig själv):
* Ansvarstagande. På gott och ont. Har jag lovat att göra något så gör jag det om så tar mig hela natten och all energi. Jag har blivit bättre på att säga nej så nu behöver det inte bli så jobbigt att ta ansvar :-)
* Godisgris. Eller chokladoman kanske är mer korrekt. Kan äta pinsamt mycket mörk choklad.
* Kreativ. Gillar att lösa problem, och att pyssla.
Nu skickar jag awarden vidare till:

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Mmm,choklad är gott!
Ja, det är ett gissel att ta ansvar, bra för både en själv och andra men rätt som det är tar man för mycket på sig...känner igen mig lite där! Att du är kreativ anade jag nog!

myzpyz sa...

tack gulle dig :)
stickdejt i mellandagarna?
kraMyz