söndag 12 augusti 2012

Sommaren går mot sitt slut

Jag laddar för de sista fyra dagarna av semester. Gott att fortfarande ha kvar lite! Tiden kommer att ägnas åt att färdigställa barnens rum, för den här veckan verkar det finnas kompisar hemma till barnen så att den stackars modern får lite lugn och ro!
Gårdagen var en helt fantastisk sommardag som spenderades badandes, såklart! Kanske sommaren sista bad? Nej jag hoppas på mera sol och värme! Bästa badet är efter löpning, bara slänga av sig skor och tröja och kasta sig i!
OS tar iallafall slut idag. Det har blivit en del tittande, och stickande samtidigt. Det passar alldeles utmärkt förutom när Sverige spelar handboll för då måste man titta hela tiden! Jag har gjort klart ett "kit" som ska skickas till Gambia imorgon. Jag tyckte jag hade så gott om tid där i början av sommaren och räknade med att hínna minst 2 kit. Nästa gång ska jag tänka på att inte sticka med så tunt garn så går det fortare!

Inga kommentarer: