torsdag 17 januari 2013

För mycket jobb och för lite sömn är inte så befrämjande för bloggskrivande, har jag märkt. Men nu anar jag slutet av tunneln (tror jag) för nu jobbar jag bara månaden ut på mitt ena jobb (det "nyaste"). Det ska bli skönt att bara ha ett jobb, och ett extrajobb. Det nya jobbet var inte så stimulerande som jag trodde så jag sa upp mig i höstas.
Däremot är det befrämjande för stick-lusten att inte ha tid att sticka! Oj vad sugen man blir! På tunnelbanan på väg till jobbet bläddrar jag runt på Ravelry och Garnstudio och planerar, planerar! Den här tycker jag är sååååå fin, kanske blir det den....

1 kommentar:

Cecilia sa...

Men hallå, tre jobb?! Bra att du bara har två kvar! :-)
Koftan är jättefin, bra projekt att tänka på och sedan, plötsligt, när allt stämmer, sätta igång!